Kontrola marketingovej stratégie
Popis:
Marketingová kontrola je proces zisťovania a hodnotenia výsledkov realizácie marketingových stratégií i plánov a proces uplatňovania korigujúcich opatrení na zabezpečenie splnenia marketingových cieľov. Subjektom kontroly sú pracovníci. Ktorí vykonávajú činnosti spojené s tvorbou, plánovaním a realizáciou marketingových činností podniku. Objektom kontroly je všetko, čo sa týka práce marketingových pracovníkov , celý systém fungovania marketingovej činnosti podniku. Cieľom je zistiť úroveň realizácie plánovaných marketingových činností a navrhnúť konkrétny plán korekcií. K návrhu korektúr možno pristupovať dvoma spôsobmi:
· Využiť princíp spätnej väzby
· Využiť princíp poznania predpokladaného správania
Kľúčové slová:
Faktory kontroly
Druhy marketingových kontrol
Kontrola časového plnenia úloh
Kontrola ziskovosti a efektívnosti
Strategická kontrola
Výkon a organizácia kontroly
Kontrola implementácie projek...
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.