Kultúrne faktory a ich vplyv na medzinárodný obchod. Propagácia na zahraničných trhoch. Národná mentalita
«»
Popis:
Je zrejmé, že ak spotreba a veľkosť domáceho trhu už neposkytuje firmám príležitosť na expanziu, možnosťou zvýšenia ich zisku bude predstavovať vstup na zahraničný trh. Je viacero dôvodov akými firmy vstupuju na zahraničný trh, či už uvedením nových technológií a teda zabezpečenia si výhod pri predaji rôznych iných druhov tovaru. Ďalším možným dôvodom vstupu na zahraničný trh môže mať podobu obranného mechanizmu voči silnejúcemu zahraničnému konkurentovi. Nevyhnutnosť, ktorá predchádza vstupu firiem na cudzí trh, je vykonanie určitých rozhodnutí. Najdôležitejším rozhodnutím by malo byť samotné skúmanie medzinárodného prostredia. resp. faktorov, ktoré ovplyvňujú nákupné správanie.
Kľúčové slová:
kultúrne prvky
marketingové rozhodovanie
mentalita
správanie
propagácia
kultúra
Obsah:
- Úvod 3
1 Kultúra a nákupné správanie 4
2 Kultúrne prvky význemné pre marketingové rozhodovanie 5
3 Záver 7
Zoznam použitej literatúry 8
Zdroje:
- CIBÁKOVÁ, V. - RÓZSA, Z. - CIBÁK, Ľ.: Marketing služieb. Bratislava : Iura Edition, 2008 - 214 s. ISBN 978-80-8078-210-8
- KITA, J. a kol. - Marketing. Bratislava : Edícia Ekonómia, 2005. 414 s. ISBN 80-8078-049-8
- KOTLER, Ph. - ARMSTRONG, G.: Marketing. Bratislava : SPN, 1992. 440 s. ISBN 80-08-02042-3.
- Neznámy autor. 1-16-2013.
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.