Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 077   projektov
0 nových

Kultúrne faktory a ich vplyv na medzinárodný obchod. Propagácia na zahraničných trhoch. Národná mentalita

«»
Prípona
.docx
Typ
seminárna práca
Stiahnuté
7 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
44429
Posledná úprava
20.04.2015
Zobrazené
1 820 x
Autor:
jozef.r
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Je zrejmé, že ak spotreba a veľkosť domáceho trhu už neposkytuje firmám príležitosť na expanziu, možnosťou zvýšenia ich zisku bude predstavovať vstup na zahraničný trh. Je viacero dôvodov akými firmy vstupuju na zahraničný trh, či už uvedením nových technológií a teda zabezpečenia si výhod pri predaji rôznych iných druhov tovaru. Ďalším možným dôvodom vstupu na zahraničný trh môže mať podobu obranného mechanizmu voči silnejúcemu zahraničnému konkurentovi. Nevyhnutnosť, ktorá predchádza vstupu firiem na cudzí trh, je vykonanie určitých rozhodnutí. Najdôležitejším rozhodnutím by malo byť samotné skúmanie medzinárodného prostredia. resp. faktorov, ktoré ovplyvňujú nákupné správanie.

Kľúčové slová:

kultúrne prvky

marketingové rozhodovanie

mentalita

správanie

propagácia

kultúra



Obsah:
  • Úvod 3
    1 Kultúra a nákupné správanie 4
    2 Kultúrne prvky význemné pre marketingové rozhodovanie 5
    3 Záver 7
    Zoznam použitej literatúry 8

Zdroje:
  • CIBÁKOVÁ, V. - RÓZSA, Z. - CIBÁK, Ľ.: Marketing služieb. Bratislava : Iura Edition, 2008 - 214 s. ISBN 978-80-8078-210-8
  • KITA, J. a kol. - Marketing. Bratislava : Edícia Ekonómia, 2005. 414 s. ISBN 80-8078-049-8
  • KOTLER, Ph. - ARMSTRONG, G.: Marketing. Bratislava : SPN, 1992. 440 s. ISBN 80-08-02042-3.
  • Neznámy autor. 1-16-2013.
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko