Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 116
projektov

Kultúrne špecifiká medzinárodnej reklamy

«»
Prípona
.doc
Typ
seminárna práca
Stiahnuté
10 x
Veľkosť
1,9 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
19055
Posledná úprava
29.01.2009
Zobrazené
1 615 x
Autor:
kosmacka
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Jednotlivé krajiny sa odlišujú pri chápaní reklamy, a to závisí najmä od ich zmyslu pre humor, či ide o kolektivistickú alebo individualistickú kultúru, tiež je dôležitý jazyk, do ktorého sa daná reklama prekladá, pretože často názov produktu nadobudne v danej reči úplne iný význam, taktiež sa musí pri tvorbe reklamy rešpektovať náboženské cítenie, politické zmýšľanie danej krajiny, jej hodnoty a mnoho iných vecí. Mnohé krajiny majú svoje normy, ktoré určujú, čo je v reklamách dovolené, a čo už nie a pri našom výskume sme sa taktiež stretli s tým, že aj keď reklama nebola zakázaná priamo štátom, tak sa o to postarali rôzne organizácie, ktoré chránia ľudské práva a dané reklamy boli pre nich popudzujúce.

Kľúčové slová:

reklama

kultura

medzinarodná reklame

nepochopenie kultúry



Zdroje:
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko