Kvalita služieb pre spoločnosť ELCOM, s. r. o.
Popis:
V súčasnosti sa kvalita považuje za najvýznamnejší prvok pri budovaní trhovej pozície podniku a uspokojovaní potrieb zákazníkov. Podniky si v čoraz väčšej miere uvedomujú, že sú to predovšetkým zákazníci, od ktorých závisí ich úspech. Tí začínajú považovať za najdôležitejší faktor ich spokojnosti kvalitu ponúkaných produktov a poskytovaných služieb. Preto sa stredobodom záujmu podnikov stala kvalita, keďže vďaka nej si môžu zabezpečiť konkurenčnú výhodu v porovnaní s ostatnými subjektmi na trhu, a tým aj zvýšiť zisky spoločnosti.
Kľúčové slová:
Kvalita služieb
Elcom
Zdroje:
- 1. ELCOM, s. r. o.: História spoločnosti citované 2009-30-10. Dostupné na internete: http://www.elcom.eu/sk/o-spolocnosti/historia-spolocnosti.html
- 2. ELCOM, s. r. o.: Predstavenie spoločnosti citované 2009-30-10. Dostupné na internete: http://www.elcom.eu/sk/o-spolocnosti/predstavenie-spolocnosti.html
- 3. ELCOM, s. r. o.: Referencie spoločnosti citované 2009-30-10. Dostupné na internete: http://www.elcom.eu/sk/o-spolocnosti/referencie.html
- 4. KARKALÍKOVÁ, Marta. Kvalita produktu v službách. Bratislava: Ekonóm, 2007. 180 s. ISBN 978-80-225-2454-4
- 5. Kolektív autorov. Riadenie kvality vo firme. 1. diel. Žilina: MASM, 1995. 180 s. ISBN 80-85348-27-6
- 6. Kvalita služieb citované 2009-29-10. Dostupné na internete: http://www.euroekonom.sk/marketing/marketing-sluzieb-a-cestovneho-ruchu/kvalita-sluzieb/html
- 7. MICHALOVÁ, Valéria. Obchodné služby – Business services. Bratislava: Ekonóm, 2002. 174 s. ISBN 80-225-1550-7
- 8. MICHALOVÁ, Valéria a kolektív. Teória ekonomiky služieb. Bratislava: Ekonóm, 1998. 252 s. ISBN 80-225-0957-4
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.