Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 118
projektov

Kvalita služieb v kúpeľnom podniku

«»
Prípona
.zip
Typ
seminárna práca
Stiahnuté
6 x
Veľkosť
3,8 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
38612
Posledná úprava
07.11.2011
Zobrazené
1 532 x
Autor:
wikinka19
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Seminárna práce + prezentácia o kúpeľoch Brusno. Súbory:
Kúpele Brusno.ppt
Kvalita služieb v kúpeľnom podniku.doc

Tak ako v iných službách je i v poskytovaní kúpeľnej starostlivosti jednou z najdôležitejších podmienok úspešného fungovania podniku kvalita služby. Tá ak sa spája s priaznivou cenou, priaznivými prírodno-klimatickými podmienkami, moderným a účelným zariadením a dobre vybudovanou infraštruktúrou, dáva predpoklad dobre fungujúceho a prosperujúceho podniku služieb...  

Kľúčové slová:

kúpeľný cestovný ruch

kvalita služieb

Brusno kúpele

kúpele



Obsah:
  • Úvod 1
    1. Vymedzenie pojmu kvalita služieb a kvalita kúpeľno-liečebných služieb 2
    2. Faktory ovplyvňujúce kvalitu kúpeľných služieb 3
    3. Využitie normy iso 9004/2 v kúpeľnom podniku 6
    Záver 8
    Zoznam použitej lietartúry 9

Zdroje:
  • AVELIN HOLIVAC, I.: Hotelové štanderdy- základy prosperity. Ekonomická revue cestovného ruchu, 3/1995.
  • ELIAŠOVÁ, D. a i. 2003. Kúpeľníctvo. Bratislava: Ekonóm. 2003. ISBN 80-225-1687-2.
  • EXCARTÉ, F., CVEČKA, Ľ.: Kvalita nie je luxus, ani navyše poskytovaná služba. Trend 25/1995.
  • HESKETT, J.L., SASSER, W. E., HART, C.W.L. 1994. Služby- cesta k úspěchu. Praha: Victoria Publishing, a.s., 1994.
  • HOROVITZ, J. 1994. Jak získat zákazníka. Kvalita služeb. Praha: Management Press, 1994.
  • JANČIAROVÁ, A. Kvalita v službách. Diplomová práca. Bratislava: OF EU.
  • ORIEŠKA, J. 1998. Služby cestovného ruchu. Banská Bystrica: Ekonomická fakulta UMB, 1998. ISBN 80-8055-110-3. STN ISO 9004/2
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko