Kvalita služieb v kúpeľnom podniku
Popis:
Seminárna práce + prezentácia o kúpeľoch Brusno. Súbory:
Kúpele Brusno.ppt
Kvalita služieb v kúpeľnom podniku.doc
Tak ako v iných službách je i v poskytovaní kúpeľnej starostlivosti jednou z najdôležitejších podmienok úspešného fungovania podniku kvalita služby. Tá ak sa spája s priaznivou cenou, priaznivými prírodno-klimatickými podmienkami, moderným a účelným zariadením a dobre vybudovanou infraštruktúrou, dáva predpoklad dobre fungujúceho a prosperujúceho podniku služieb...
Kľúčové slová:
kúpeľný cestovný ruch
kvalita služieb
Brusno kúpele
kúpele
Obsah:
- Úvod 1
1. Vymedzenie pojmu kvalita služieb a kvalita kúpeľno-liečebných služieb 2
2. Faktory ovplyvňujúce kvalitu kúpeľných služieb 3
3. Využitie normy iso 9004/2 v kúpeľnom podniku 6
Záver 8
Zoznam použitej lietartúry 9
Zdroje:
- AVELIN HOLIVAC, I.: Hotelové štanderdy- základy prosperity. Ekonomická revue cestovného ruchu, 3/1995.
- ELIAŠOVÁ, D. a i. 2003. Kúpeľníctvo. Bratislava: Ekonóm. 2003. ISBN 80-225-1687-2.
- EXCARTÉ, F., CVEČKA, Ľ.: Kvalita nie je luxus, ani navyše poskytovaná služba. Trend 25/1995.
- HESKETT, J.L., SASSER, W. E., HART, C.W.L. 1994. Služby- cesta k úspěchu. Praha: Victoria Publishing, a.s., 1994.
- HOROVITZ, J. 1994. Jak získat zákazníka. Kvalita služeb. Praha: Management Press, 1994.
- JANČIAROVÁ, A. Kvalita v službách. Diplomová práca. Bratislava: OF EU.
- ORIEŠKA, J. 1998. Služby cestovného ruchu. Banská Bystrica: Ekonomická fakulta UMB, 1998. ISBN 80-8055-110-3. STN ISO 9004/2
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.