Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 118
projektov

Kvanitatívna analýza dopytu

«»
Prípona
.doc
Typ
seminárna práca
Stiahnuté
11 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
7658
Posledná úprava
19.04.2018
Zobrazené
2 678 x
Autor:
-
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Vieme, že dopyt po určitom produkte (Q ) závisí od ceny produktu (Px), ceny substituentu alebo komplementu (Py), príjmov spotrebiteľa (M) a ďalších premenných veličín (H), ako napr. reklama, populácia, očakávania spotrebiteľa, atď.


Doterajšie analýzy zamerané na vplyv zmien v cenách a príjmoch spotrebiteľov na dopyt boli viac kvalitatívne ako kvantitatívne. Teraz sa sústredíme na to ako môže manažér využívať elasticitu dopytu na stanovenie vplyvu zmien trhových podmienok na firemný predaj.


Kľúčové slová:

dopyt

produkt

komplementy

substitúty

cena produktu

analýza dopytu



Obsah:
  • Úvod
    Elasticita dopytu
    Vlastná cenová elasticita
    Elasticita a celkové výnosy (Elasticity and Total Revenue)
    Zdroje

Zdroje:
  • M.R.Baye: Managerial Economics and Bussines Strategy, Mc Graw-Hill Inc.
  • M.Fendek: Kvantitatívna mikroekonómia, IURA Edition
  • P.A. Samuelson, :Nordhaus, Wiliam D. Ekonómia 2, Bratislava
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko