Kvanitatívna analýza dopytu
Prípona
.doc |
Typ
seminárna práca |
Stiahnuté
11 x |
Veľkosť
0,1 MB |
Jazyk
slovenský |
ID projektu
7658 |
Posledná úprava
19.04.2018 |
Zobrazené
2 678 x |
Autor:
- |
Zdieľaj na Facebooku |
Detaily projektu |
Popis:
Vieme, že dopyt po určitom produkte (Q ) závisí od ceny produktu (Px), ceny substituentu alebo komplementu (Py), príjmov spotrebiteľa (M) a ďalších premenných veličín (H), ako napr. reklama, populácia, očakávania spotrebiteľa, atď.
Doterajšie analýzy zamerané na vplyv zmien v cenách a príjmoch spotrebiteľov na dopyt boli viac kvalitatívne ako kvantitatívne. Teraz sa sústredíme na to ako môže manažér využívať elasticitu dopytu na stanovenie vplyvu zmien trhových podmienok na firemný predaj.
Kľúčové slová:
dopyt
produkt
komplementy
substitúty
cena produktu
analýza dopytu
Obsah:
- Úvod
Elasticita dopytu
Vlastná cenová elasticita
Elasticita a celkové výnosy (Elasticity and Total Revenue)
Zdroje
Zdroje:
- M.R.Baye: Managerial Economics and Bussines Strategy, Mc Graw-Hill Inc.
- M.Fendek: Kvantitatívna mikroekonómia, IURA Edition
- P.A. Samuelson, :Nordhaus, Wiliam D. Ekonómia 2, Bratislava
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.