Lokálne distribučné systémy
Popis:
Distribúcia je veľmi dôležitým nástrojom marketingového mixu a patrí medzi najvýznamnejšie faktory, ktoré ovplyvňujú efektívne riadenie podniku, jeho výrobu a predaj. Distribúciou sa vo všeobecnosti rozumie rozmiestňovanie, rozvádzanie, ale aj rozdeľovanie vyrobených výrobkov cez maloobchody a veľkoobchody konečným spotrebiteľom.
S ohľadom na významné postavenie distribúcie, ktoré v súčasnosti v rámci marketingu zastáva, sme si ako tému tejto práce vybrali určitú kapitolu distribúcie a to distribučný systém na lokálnej úrovni, ktorý ovplyvňuje a hlavne podporuje predaj tovarov a služieb zákazníkom v mestách a na vidieku.
Cieľom našej práce je priblížiť tento systém a charakterizovať jeho podstatu.
Kľúčové slová:
maloobchod
maloobchodná predajňa
distribučný systém
Zdroje:
- 1. Cimler, P.:Retail Management. Lokalizace a provoz maloobchodu. VŠE. Praha, 112 strán
- 2. Kotler, P., Armstrong, G.: Marketing 2003. Grada Publishing, Praha 2004, 856 strán. ISBN 80-2470-513-3
- 4. Štofilová, J., Viestová, K.: Distribučné systémy a logistika, Ekonóm, 2006, 291 strán, ISBN 80-225-2163-9
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.