Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 026   projektov
0 nových

Manažment podniku a odvetví - Riadenie nákupu

«»
Prípona
.doc
Typ
seminárna práca
Stiahnuté
5 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
28619
Posledná úprava
11.12.2009
Zobrazené
1 796 x
Autor:
vierka1986
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
1.Vývoj nákupu podniku v premenách času
V povojnových dobách prevládal dopyt nad ponukou, čo silne zjednodušovalo tržnú situáciu vo výrobe. Po vyrovnaní ponuky a dopytu sa začala rozvíjať širšia aplikácia marketingu.
V centrálne plánovanej ekonomike existovali bilancie materiálu a „ plán rozdelenia “ pre všetky podniky.
Väčšina podnikov bola v kategórii stredných a veľkých a tie boli bilančne prepojené. Malé podniky mali viac voľnosti, ale mali silne obmedzené podnikateľské možnosti.
Aktivity nákupcov ( zásobovačov ) v centrálne plánovanej ekonomike boli deformované a boli zamerané skôr na ovplyvňovanie inštitúcii a úradníkov, prideľujúcich bilancované materiály a na pestovanie dobrých vzťahov s inými podnikmi pre prípad núdze o materiál.

Kľúčové slová:

Manažment podniku a odvetví

Riadenie nákupu


O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko