Manažment podniku
Popis:
Hlavný účel a zameranie
- vytvárať prostredie, ktoré umožní manažmentu získavať, vzdelávať a motivovať ľudí potrebných pre zabezpečovanie terajších a budúcich pracovných činností
- neustále rozvíjať ľudský potenciál a vytvárať klímu, ktorá motivuje zamestnancov k plneniu cieľov podniku
- posilňovať vzájomné vzťahy a podporovať tímovú prácu v podniku
- v záujem fungovania podniku poskytovať priamo alebo nepriamo rad služieb
Kľúčové slová:
personalistika
podnik
manazer
Zdroje:
- Literatúra:
- Sedlák M. – Základy manažmentu, Bratislava 2001
- Michael Armstrong – Personální manažment, Praha 1999
- H. Koontz, H. Weihrich – Manažment, Praha 1993
- Dudinská E. – Manažérska informatika, ES EU BA 1995
- Karol Vlachynský a kol. – Finančný manažment
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.