Manažment riadenia vzťahov so zákazníkmi - CRM
Prípona
.doc |
Typ
seminárna práca |
Stiahnuté
43 x |
Veľkosť
0,1 MB |
Jazyk
slovenský |
ID projektu
11831 |
Posledná úprava
21.06.2019 |
Zobrazené
1 544 x |
Autor:
- |
Zdieľaj na Facebooku |
Detaily projektu |
Popis:
CRM - efektívne riadenie vzťahu so zákazníkom
Ak sa chce akákoľvek firma presadiť na trhu, musí mať produkty alebo poskytovať služby. To sa, pochopiteľne, usiluje predať zákazníkom, ktorých najprv musí získať, resp. si ich udržať. Pokiaľ to nedokáže alebo to robí neefektívne, neprežije na konkurenčnom trhu a zaniká. Inými slovami práve riadenie vzťahu so zákazníkom je pre komerčne orientovanú spoločnosť kľúčovou problematikou, pretože priamo rozhoduje o jej existencii. Customer Relationship Management (CRM) je vo svete zavedený pojem, ktorý označuje práve tento proces efektívneho riadenia vzťahu so zákazníkmi.
Kľúčové slová:
manažment
call centrum
adresná interaktivita
zákazník
konkurenčný trh
CRM
riadenie vzťahu so zákazníkom
customer relationship management
Obsah:
- CRM - efektívne riadenie vzťahu so zákazníkom
VŠetko tu už raz bolo
Začarovaný kruh
Tri faktory
Adresná interaktivita
Od identifikácie k prispôsobeniu
Integrita dát
Diferenciácia
Modelový príklad
Kategórie zákazníkov
Dialóg
Call centrá
Prispôsobenie produktov a služieb
Oblasti riešenia CRM
Nové technológie a nástroje
CRM - predovšetkým proces
Desať krokov úspešného projektu CRM
Riešenia pre riadenie vzťahov so zákazníkmi (CRM )
Detailný pohľad
Použité webové stránky
Zdroje:
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.