Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 118
projektov

Manažment rizika - Penzión Anastázia

«»
Prípona
.doc
Typ
seminárna práca
Stiahnuté
23 x
Veľkosť
0,2 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
14419
Posledná úprava
22.08.2023
Zobrazené
1 398 x
Autor:
iwus74
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Marketingové ciele

Hlavným cieľom každého je optimálne uspokojovať potreby trhu, to znamená uspokojiť cieľové skupiny zákazníkov a tak zároveň napĺňať aj národohospodársky záujem. Dôležité je dosahovať optimálne výnosy so svojej hospodárskej činnosti a tak uspokojovať záujmy podniku. Jedným z najdôležitejších cieľov je uspokojiť svojich zamestnancov - ich potreby, pretože len spokojný zamestnanec je schopný ponúkať služby klientom tak, aby ich prilákal a aj presvedčil o správnosti výberu. Pre úspešnosť podniku je potrebné, aby si podnik stanovil tri základné ciele. Sú to externé ciele, ktoré sa realizujú prevzatím výsledkov činnosti na trhu za predpokladu rešpektovania ostatných podmienok vonkajšieho prostredia (právneho, ekologického, politického, sociálneho, technologického), ciele podniku s cieľovou funkciou optimalizovať výsledok hospodárenia (napr. vysoká rentabilita kapitálu) a nakoniec ciele vrámci podniku s cieľovou funkciou optimalizovať spokojnosť svojich zamestnancov. V podniku sa tieto ciele musia najprv naplánovať, potom sa transformujú na ukazovatele a to tak, aby bolo možné riadiť. To znamená nielen plánovať, ale aj kontrolovať.
Krátkodobým cieľom je dosahovanie rentability, pretože tým zabezpečuje potreby pre vlastných zamestnancov a tak aj celého podniku. Dlhodobým cieľom je dosiahnutie dlhodobej prosperity a zdrojom úspechu na trhu predovšetkým dobrý kvalitný produkt, kvalifikovaní a motivovaní pracovníci, ktorí sa snažia vyhovieť a pomôcť zákazníkom, čo najlepšie pri výbere produktu.
...

Kľúčové slová:

manažment

manažment rizika

podnikanie

marketing

SWOT

finančný plán

organizačná štruktúra

transformačný proces

logistika

logistický reťazec

strategické ciele

riziko



Obsah:
  • Základné informácie
    Predmet podnikania
    Marketingové ciele
    SWOT analýza
    Finančný plán (denný)
    Organizačná štruktúra
    Formalizácia organizačnej štruktúry
    Organizačná norma
    Opis výrobnej činnosti
    TRANSFORMAČNÝ PROCES
    Logistický reťazec
    Model materiálového toku - schéma prípravy cestovín s paradajkami
    Strategické ciele podniku
    Riziko
    Identifikácia potenciálnych rizík
    Špecifikácia rizík
    Zhodnotenie citlivosti, významnosti a závažnosti
    Redukcia rizika

Zdroje:
  • prednášky
  • poznámky
  • semináre
  • vzorový príklad
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko