Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 118
projektov

Manažment v období globalizácie

«»
Prípona
.docx
Typ
seminárna práca
Stiahnuté
10 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
35626
Posledná úprava
05.10.2012
Zobrazené
1 790 x
Autor:
vaneska
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Globalizácia je jedným z megatrendov súčasnej reality. Na jednej strane je považovaná za maximálne pozitívny faktor, na druhej strane je odmietaná či zatracovaná. Tak či tak, je to realita, ktorú je potrebné akceptovať a adaptovať sa na zmeny, ktoré prináša. Sú to zmeny rôznej kvality, kvantity a intenzity. Okrem iného sa menia i pravidlá podnikania a manažmentu. Vzhľadom k týmto skutočnostiam rastie nápor aj na samotných manažérov.
Globalizácia je proces narastania medzinárodného prepojenia vo všetkých oblastiach (ekonomika, politika, kultúra, komunikácia, životné prostredie atď.) pozorovaný najmä v posledných desaťročiach. Extrémna interpretácia tohto pojmu často označuje globalizáciu ako pokročilý proces, ktorý stiera lokálne tradície a regionálne rozdiely a vytvára homogenizovanú svetovú kultúru.

Kľúčové slová:

globalizácia

manažment

riadenie podniku



Obsah:
  • Úvod
    Etapy globalizácie v procese riadenia
    Charakteristiky  globalizácie  v  riadení  a podnikaní
    VPLYV GLOBALIZÁCIE NA VNÚTORNÉ Riadenie podniku a jeho PROSTREDIE
    Motívy (výhody)  internacionalizácie  podniku
    Záver
    Zdroje

Zdroje:
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko