Popis:
Ako všetky firmy aj T-SYSTEMS s.r.o. sa snaží o vylepšovanie svojich poskytovaných služieb. Kedže firma má svojich zákazníkov po celom svete musí neustále dbať o to, aby poskytovala čo najlepšie služby. Preto si stanovuje rôzne vnútrofiremné procesy, ktoré musia jej zamestnanci dodržiavať a riadiť sa nimi, aby nedochádzalo k zbytočným ľudským chybám počas implementácie našich služieb.
Jedným z procesov, ktoré firma zaviedla bol aj Change proces. Change proces je proces žiadosti, stanovenie dostupnejším, plánovanie, realizácia a vyhodnocovanie zmien systému. To má dva hlavné ciele: podpora spracovania zmeny a umožňuje sledovateľnosť zmien, ktoré by malo byť možné prostredníctvom správneho vykonávania postupu.
Tam je značné prekrývanie sa medzi change managementom, change kontrolou a konfiguráciou managementu. Change proces je dôležitý proces, pretože to môže priniesť obrovské výhody (zlepšením systému, a tak uspokojiť "potreby zákazníkov"), ale aj obrovské problémy. Navyše, aspoň pre doménu informačných technológií, najviac prostriedkov a práce ide do údržby systému...
Kľúčové slová:
manažment zmien
zmenový manažment
Obsah:
- 1. Identifikacia Zmeny
2. Príčiny vzniku zmeny
3. Proces uskutočňovania zmeny
4. Adaptácia na zmenu
5. Utváranie postojov k zmenám
6. Záver
Zdroje: