Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 118
projektov

Marketing a spoločnosť: spoločenská zodpovednosť a etika v marketingu (Občianske hnutia a verejné akcie pre reguláciu marketingu)

«»
Prípona
.doc
Typ
seminárna práca
Stiahnuté
5 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
41409
Posledná úprava
21.01.2013
Zobrazené
1 287 x
Autor:
nicol.sabolova
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Úvod
Niektoré skupiny obyvateľstva vnímajú podnikanie a obchod ako zdroj početných ekonomických problémov a tak sa z času na čas vyskytnú verejné hnutia, ktoré pomáhajú udržiavať podnikanie v akýchsi „prijateľných“ medziach.

Tieto hnutia môžeme rozdeliť na hnutie na ochranu spotrebiteľa (alebo consumerism) a hnutie na ochranu životného prostredia (environmentalism).

V tejto seminárnej práci sa budeme venovať konzumerizmu, právam predávajúceho a kupujúceho, environmentalizmu, stratégii trvalo udržateľného rozvoja a vplyvu verejných aktivít na právne úpravy marketingu.

Kľúčové slová:

marketing

etika

konzumerizmus

environmentalizmus

ochrana spotrebiteľa

ochrana životného prostredia

právne úpravy marketingu



Obsah:
  • Úvod
    Hnutie na ochranu spotrebiteľa
    Práva predávajúceho
    Práva kupujúceho
    Hnutie na ochranu životného prostredia
    Stratégia trvalo udržateľného rozvoja
    Vplyv verejných aktivít na právne úpravy marketingu
    Použitá literatúra

Zdroje:
  • KOTLER, PH.; ARMSTRONG, G.: Marketing. Praha, 2004, s. 799 – 810
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko