Marketing a spoločnosť: spoločenská zodpovednosť a etika v marketingu (Občianske hnutia a verejné akcie pre reguláciu marketingu)
Popis:
Úvod
Niektoré skupiny obyvateľstva vnímajú podnikanie a obchod ako zdroj početných ekonomických problémov a tak sa z času na čas vyskytnú verejné hnutia, ktoré pomáhajú udržiavať podnikanie v akýchsi „prijateľných“ medziach.
Tieto hnutia môžeme rozdeliť na hnutie na ochranu spotrebiteľa (alebo consumerism) a hnutie na ochranu životného prostredia (environmentalism).
V tejto seminárnej práci sa budeme venovať konzumerizmu, právam predávajúceho a kupujúceho, environmentalizmu, stratégii trvalo udržateľného rozvoja a vplyvu verejných aktivít na právne úpravy marketingu.
Kľúčové slová:
marketing
etika
konzumerizmus
environmentalizmus
ochrana spotrebiteľa
ochrana životného prostredia
právne úpravy marketingu
Obsah:
- Úvod
Hnutie na ochranu spotrebiteľa
Práva predávajúceho
Práva kupujúceho
Hnutie na ochranu životného prostredia
Stratégia trvalo udržateľného rozvoja
Vplyv verejných aktivít na právne úpravy marketingu
Použitá literatúra
Zdroje:
- KOTLER, PH.; ARMSTRONG, G.: Marketing. Praha, 2004, s. 799 – 810
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.