Marketing letísk
«»
Popis:
Úvod
- Letiská - do určitej miery výhody prirodzeného monopolu; ale v ostatnom čase - pomerne silná konkurencia
- Snaha pritiahnuť dial'kovú prepravu a podporiť vznik nových priamych leteckých spojení
- Prezentácia výhod využívania služieb L. v spojení s propagáciou mesta, krajiny a ďalších výhod..
1. Kategórie zákazníkov
Spektrum zákazníkov letísk:
- právnické osoby - leteckí dopravcovia + obchodné spoločnosti podnikajúce na L.
- osoby fyzické - cestujúci alebo návštevníci letiska
- Každá kategória zákazníkov - špecifické potreby; ich uspokojenie - úspešnosť podnikania L.
- Každá K. - vnútorným zložením vel'mi pestrá
- Podl'a toho, komu L. poskytuje svoje služby - obchodný model a produkt L...
Kľúčové slová:
letisko
stratégia letísk
marketingové ukazovatele
propagácia
Obsah:
- Úvod
1. Kategórie zákazníkov
2. Produkt letísk
3. Konkurencia medzi letiskami a vo vzťahu k okoliu
4. Prieskum trhu
5. Propagácia
Záver
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.