Marketing - Marketingový plán firmy
Popis:
Firma ODEVA sa zaoberá hlavne navrhovaním, výrobou a predajom dámskej a pánskej konfekcie.
Zostavenie marketingového plánu
Dodávať zákazníkovi prvotriedne výrobky za porovnateľnú cenu s konkurenciou a vytvárať si dobré meno na trhu. Vybudovať stabilnú firmu, ktorá bude schopná v danom období splatiť úver.
v nasledujúcich 5 rokoch by treba upevniť pozíciu na trhu a dostať meno firmy do povedomia cieľovej skupiny. Snaha bude o rozšírení firmy.
boj s konkurenciou musí byť vedená aj za cenu zvýšených nákladov napr. do reklamy.
pre perspektívu budúcnosti firmy bude najlepšie nájsť si veľkého a stáleho odberateľa, ktorý zaistí stabilnú výrobu.
vytvoriť silný pracovný tím
po investičných nákladoch stabilizovať cashflow a vytvárať zisk
Kľúčové slová:
SWOT analýza
zostavenie marketingového plánu
Marketingový plán
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.