Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 118
projektov

Marketing na Slovensku

«»
Prípona
.doc
Typ
seminárna práca
Stiahnuté
3 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
20823
Posledná úprava
13.03.2009
Zobrazené
1 363 x
Autor:
petrisko
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Marketing - úvod do problematiky:
Základná štruktúra marketingu sa začala kryštalizovať okolo roku roku 1920 v USA. Prvé vývojové obdobie marketingu sa nazýva aj pasívny /statický/ druhé /terajšie obdobie/ aktívny /dynamický/ marketing. Nakoľko však ide o veľmi obsiahlu a na spracovanie náročnú tému, budem sa v ďalšej časti zameriavať hlavne na marketing u nás pred a po roku 1989.

Marketing u nás pred a po roku 1989 :
Marketing sa u nás začal rozvíjať po roku 1989. Niežeby predtým neexistoval no iba politická situácia u nás nepripúšťala niektoré z aktivít, ktoré by mali platiť v riadne fungujúcej trhovej ekonomike. Ako napríklad neexistovalo zakladanie si firiem a tým aj živností , nakoľko to nedovoľovala legislatíva /neexistovali na to zákony/, neexistovala voľná tvorba cien, ceny boli tvorené štátom a boli pevne určené. Malo to svoje nevýhody v tej dobe, avšak v porovnaní so súčasnosťou, kde sú ceny kolísavé a menia sa podľa množstva vonkajších faktorov, to bolo podľa mňa veľmi rozumné riešenie. Ďalej neexistovala konkurencia, a ak aj nejaká bola, bola iba malá. Proces prechodu z príkazovej na trhovú ekonomiku bol tu na Slovenku, ale aj v okolitých štátoch veľmi zložitý. Bolo potrebné vytvoriť priaznivé podmienky na fungovanie trhu čiže bolo nutné vytvoriť množstvo nových zákonov, vyhlášok, inštitúcií a podobne....

Kľúčové slová:

Marketing na Slovensku

marketing


O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko