Marketing - primárny výskum
«»
Popis:
1 Marketingový informačný systém
Naša firma DREVOSLUŽBY, s. r. o. je na slovenskom trhu kratšiu dobu. Keď sme zakladali firmu, tak sme na začiatok brali do úvahy hlavne, aký produkt bude pre zákazníka zaujímavý. Po dlhšom zvažovaní sme si vybrali hlavný predmet činnosti, ktorým je výroba nábytku.
Každý marketér potrebuje informácie. Údaje potrebuje najmä o:
1. Zákazníkoch (zisťovať ich potreby a analyzovať ich)
2. Konkurentoch (či je lepší, ceny, kvalita, atď.)
3. Trhu (kompletného/regionálneho) - dôležitá je najmä demografia a jej ekonomické nadväznosti (kúpna sila)
...
Kľúčové slová:
marketing
výskum
spotrebiteľ
Obsah:
- 1 Marketingový informačný systém
1.1 Koncepcia marketingového informačného systému
2 Marketingový výskum
2.1 Zdroje a metódy zberu údajov v marketingovom výskume
2.1.1 Zdroje primárnych údajov
2.1.2 Zdroje sekundárnych údajov
3 Nákupné správanie spotrebiteľa
3.1 Výber vzorky respondentov
4 DOTAZNÍK
5 POUŽITÁ LITERATÚRA
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.