Marketing - Reklama
«»
Prípona
.doc |
Typ
seminárna práca |
Stiahnuté
27 x |
Veľkosť
0,1 MB |
Jazyk
slovenský |
ID projektu
9242 |
Posledná úprava
04.07.2018 |
Zobrazené
1 327 x |
Autor:
- |
Zdieľaj na Facebooku |
Detaily projektu |
Popis:
V dnešnej dobe sa s reklamou stretávame na každom rohu. Zo všetkých strán na nás útočia billboardy , televízne šoty, letáky, rozhlas a tlač. Pravé preto som sa rozhodol spracovať tému reklama. Pokúsim sa vysvetliť prečo reklama vzniká a koľko prostriedkov firmy na reklamu vynakladajú. Ďalej sa pokúsim opísať ako reklama ovplyvňuje spotrebiteľa.
Kľúčové slová:
médiá
televízia
marketing
reklama
tvorba reklamy
spotrebiteľ
Obsah:
- 1. Úvod
2.1 Čo to je reklama?
2.2 Snaha a ciele reklamy
2.3 Reklama a média
2.4 Tvorba reklamy
2.5 Vlastnosti produktu
2.6 Vplyv reklamy na spotrebiteľa
3. Záver
4. Použitá literatúra
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.