Marketing služieb Ten Expres
Popis:
Projekt sa zaoberá spoločnosťou Ten Expres a rieši 4P (product, price, place, promotion)
1. CHARAKTERISTIKA POŠTOVÉHO PODNIKU
1.1. Všeobecné informácie o poštovom podniku
Poštový podnik je podnik, ktorý poskytuje poštové služby v súlade so zákonom o poštových službách a poštovými podmienkami. Poštový podnik musí byť držiteľom poštovej licencie alebo všeobecného povolenia. Držiteľ poštovej licencie je oprávnený, resp. povinný poskytovať univerzálnu službu, všeobecné povolenie určuje všeobecné podmienky poskytovania poštových služieb, ktoré nie sú súčasťou poštovej výhrady...
Kľúčové slová:
poštový podnik
analýza
SWOT
marketing
4P
Obsah:
- 1. CHARAKTERISTIKA POŠTOVÉHO PODNIKU
1.1. Všeobecné informácie o poštovom podniku
1.2. Charakteristika vybraného poštového podniku
1.2.1. Charakteristika poskytovaných služieb
1.2.2. Poslanie poštového podniku
1.3. Segmentácia zákazníkov
1.4. Analýza vnútorného a vonkajšieho prostredia - SWOT analýza
1.5. Analýza konkurencie
2. MARKETINGOVÝ MIX
2.1. 4P
2.2. Služba ako produkt
2.3. Distribúcia v službách
2.4. Marketingová komunikácia
2.5. Ľudia, procesy, materiálne prostredie
ZÁVER
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.