Marketing - spoločnosť Baťa
«»
Popis:
Cieľom je predovšetkým analyzovať postoj zákazníka ku značke Baťa.
Z dôvodu vysokej šírky sortimentu v predajniach Baťa som sa zamerala skôr na dámsku obuv.
História spoločnosti
Výroba obuvi značky Baťa ma veľmi hlbokú tradíciu, ktorá siaha až do roku 1984, kedy súrodenci Tomáš, Anna a Antonin Baťovi zakladajú obuvnícku živnosť. Po neúspešných začiatkoch prevzal Tomáš Baťa vedenie dielne a stal sa jediným majiteľom. .
Už v roku 1987 vzniká prevratná novinka obuvi a to výroba topánok pod názvom : „Baťovky. Samotné predajné oddelenie však vzniká až v roku1905.
Kľúčové slová:
Tomáš Baťa
dotazník
značka
marketing
rozsah trhu
zákazník
konkurencia
marketingový mix
výrobný spôsob
sprostredkovateľ
verejnosť
Obsah:
- História spoločnosti
Spoločnosť Baťa v SR
Tomáš Baťa
Uplatňovanie zásad riadenia Tomáša Baťa
Jadro výrobku
Výrobok
Marketingový mix
Prírodné zdroje
Sociálno - kultúrne prostredie
Technologické prostredie
Výrobný spôsob
Politické právna sústava
Rozsah trhu
Zákazník
Konkurencia
Analýza dodávateľa
Analýza verejnosti
Analýza sprostredkovateľa
Typy údajov
Zber informácií
Zdroje:
- SVĚTLÍK, J. Marketing - cesta k trhu. Zlín: EKKA, 1994. 256 s.
- https://www.bata.sk/
- Propagačné materiály spoločnosti Baťa
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.