Marketing spoločnosti ABONEX s.r.o.
«»
Popis:
Analýza spoločnosti ABONE s.r.o. z pohľadu marketingu. Mojim cieľom je v skratke predstaviť firmu ABONEX s.r.o., analyzovať jej marketingovú situáciu, silné a slabé stránky a navrhnúť vhodnú marketingovú stratégiu a takisto vo všeobecnosti priblížiť pojem marketing. Získané informácie by mali poslúžiť vedeniu firmy k efektívnejšiemu rozhodovaniu pri získavaní nových zákazníkov.
Kľúčové slová:
marketingová analýza
marketingový návrh
Obsah:
- 1.Úvod
2. Teória marketingu
3. Popis firmy ABONEX s.r.o.
4. Marketingová situácia
5. Ciele v marketingovom pláne
6. Akčné programy – marketingový návrh pre konkrétne segmenty trhu
7. Záver
8. Použitá literatúra
Zdroje:
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.