Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 057   projektov
0 nových

Marketing spoločnosti

«»
Prípona
.docx
Typ
seminárna práca
Stiahnuté
12 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
19564
Posledná úprava
23.02.2009
Zobrazené
1 501 x
Autor:
-
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
1. Rozhodnutia o produkte a produktovom rade

Spoločnosť Optika Magic spol. s r.o. bola založená v roku 1990 so zameraním na komoditu očnej optiky. Spoločnosť prešla od obdobia svojho vzniku až po súčasnosť rôznymi vývojovými etapami. V počiatočnom období sme sa zaoberali len obchodnou činnosťou, no neskôr sme zriadili malú zákazkovú výrobu na povrchové opracovávanie okuliarových šošoviek (skiel). Od tohto obdobia možno konštatovať, že naša spoločnosť pôsobí v rámci odboru očnej optiky v dvoch samostatných líniách.


Kľúčové slová:

Marketing

Strategia marketingoveho mixu



Zdroje:
  • 1. Bartáková, Cibáková, Štarchoň a kol.: Základy marketingu, 228, s.r.o, Bratislava, 2007
  • 2. Kotler P., Armstrong Gary: Marketing, Slovenské pedagogické nakladateľstvo, Bratislava,1992
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko