Marketing spoločnosti
«»
Prípona
.docx |
Typ
seminárna práca |
Stiahnuté
12 x |
Veľkosť
0,1 MB |
Jazyk
slovenský |
ID projektu
19564 |
Posledná úprava
23.02.2009 |
Zobrazené
1 501 x |
Autor:
- |
Zdieľaj na Facebooku |
Detaily projektu |
Popis:
1. Rozhodnutia o produkte a produktovom rade
Spoločnosť Optika Magic spol. s r.o. bola založená v roku 1990 so zameraním na komoditu očnej optiky. Spoločnosť prešla od obdobia svojho vzniku až po súčasnosť rôznymi vývojovými etapami. V počiatočnom období sme sa zaoberali len obchodnou činnosťou, no neskôr sme zriadili malú zákazkovú výrobu na povrchové opracovávanie okuliarových šošoviek (skiel). Od tohto obdobia možno konštatovať, že naša spoločnosť pôsobí v rámci odboru očnej optiky v dvoch samostatných líniách.
Kľúčové slová:
Marketing
Strategia marketingoveho mixu
Zdroje:
- 1. Bartáková, Cibáková, Štarchoň a kol.: Základy marketingu, 228, s.r.o, Bratislava, 2007
- 2. Kotler P., Armstrong Gary: Marketing, Slovenské pedagogické nakladateľstvo, Bratislava,1992
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.