Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 118
projektov

Marketing zameraný na deti

«»
Prípona
.doc
Typ
seminárna práca
Stiahnuté
23 x
Veľkosť
1,3 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
11388
Posledná úprava
28.11.2018
Zobrazené
2 359 x
Autor:
marlee
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Asi štvrtinu života strávime ako deti a štvrtina našich aktivít v dospelosti je venovaná deťom. Názory detí, ich potreby a požiadavky sú často posvätné a v niektorých rodinách určujúce. Nie je zriedkavosťou, že deti povedia, aká hudba sa bude doma počúvať, aké filmy sa budú pozerať, ako sa bude tráviť víkend. Vďaka vreckovému sú deti aj reálni spotrebitelia.

Kľúčové slová:

marketing

spotrebitel

deti

vyskum

spotreba



Obsah:
  • MARKETING ZAMERANÝ NA DETI
    Deti a marketing
    Výsledky výskumu
    Množstvo darovaných peňazí
    Položky spotreby
    Faktory vplyvu spotrebiteľského správania
    Závery pre rodičov a učiteľov

Zdroje:
  • BOROŠ, J.: Základy psychológie. Bratislava, SPN 1987.
  • BOVÉE, L., ARENS, F: Contemporary Advertising. Irwin, Boston, 1992.
  • ĎAĎO, J. - ONDRUŠOVÁ, M.: Reklama očami detí - vplyv na detského spotrebiteľa, In. Acta oeconomica No 13, EF UMB, Banská Bystrica, 2002.
  • KLETOVÁ, L.: Children on the market. In: Thesis. FM, BA, 1991.
  • KOUDELKA, J.: Spotřební chování a marketing. Praha, Grada Publishing 1997.
  • LEA, S. a i.: Psychológie ekonomického chování. Praha, Granada 1994.
  • McNEAL, James, U.: Kids as customers. New York, 1992.
  • McNEAL James, U.: Children as Consumers. The University of Texas, 1964.
  • ONDRUŠOVÁ, M.: Reklama očami detského spotrebiteľa, DP, 2001, EU UMB.
  • PIAGET, J.: Psychológia dieťaťa. Bratislava, SOFA 1997.
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko