Marketing zameraný na deti
Popis:
Asi štvrtinu života strávime ako deti a štvrtina našich aktivít v dospelosti je venovaná deťom. Názory detí, ich potreby a požiadavky sú často posvätné a v niektorých rodinách určujúce. Nie je zriedkavosťou, že deti povedia, aká hudba sa bude doma počúvať, aké filmy sa budú pozerať, ako sa bude tráviť víkend. Vďaka vreckovému sú deti aj reálni spotrebitelia.
Kľúčové slová:
marketing
spotrebitel
deti
vyskum
spotreba
Obsah:
- MARKETING ZAMERANÝ NA DETI
Deti a marketing
Výsledky výskumu
Množstvo darovaných peňazí
Položky spotreby
Faktory vplyvu spotrebiteľského správania
Závery pre rodičov a učiteľov
Zdroje:
- BOROŠ, J.: Základy psychológie. Bratislava, SPN 1987.
- BOVÉE, L., ARENS, F: Contemporary Advertising. Irwin, Boston, 1992.
- ĎAĎO, J. - ONDRUŠOVÁ, M.: Reklama očami detí - vplyv na detského spotrebiteľa, In. Acta oeconomica No 13, EF UMB, Banská Bystrica, 2002.
- KLETOVÁ, L.: Children on the market. In: Thesis. FM, BA, 1991.
- KOUDELKA, J.: Spotřební chování a marketing. Praha, Grada Publishing 1997.
- LEA, S. a i.: Psychológie ekonomického chování. Praha, Granada 1994.
- McNEAL, James, U.: Kids as customers. New York, 1992.
- McNEAL James, U.: Children as Consumers. The University of Texas, 1964.
- ONDRUŠOVÁ, M.: Reklama očami detského spotrebiteľa, DP, 2001, EU UMB.
- PIAGET, J.: Psychológia dieťaťa. Bratislava, SOFA 1997.
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.