Marketing
«»
Popis:
Prečo je spoločnosť marketingovo orientovaná?
- Môžeme to tvrdiť z dôvodu prístupu spoločnosti k zákazníkom a obchodovania so zákazníkmi.
- Spoločnosť MIHI s.r.o., sa snaží čo najlepšie uspokojiť potreby a želania zákazníkov s cieľom rozvoja dlhodobej spolupráce
- Má stanovené marketingové ciele, ktoré majú viesť k väčšiemu zastúpeniu na Slovenskom trhu a k dosahovaniu vyšších výsledkov a hlavne k väčšej spokojnosti zákazníkov.
Zákazník:
- Zákazníkom spoločnosti Mihi s.r.o je na jednej strane priamy spotrebiteľ (konzument) a na druhej strane obchodník, ktorý ďalej distribuuje výrobky spoločností Mihi s.r.o a sústreďuje sa hlavne na export, alebo veľkoobchod.
- Spoločnosť Mihi s.r.o neselektuje zákazníkov, nakoľko široké portfólio výrobkov je vhodné aj pre mladú generáciu, ale aj pre staršiu.
- Cieľom spoločnosti je osloviť každého zákazníka z každej časti spoločnosti a k tomu aj prispôsobuje svoje výrobky.
Potreby zákazníkov:
-Potreby zákazníkov spoločnosti Mihi s.r.o sú jednoznačné- potlačiť a obmedziť potrebu smädu pri dosiahnutí čo najväčšieho zážitku z chuti nápoja, pri zachovaní nutričných hodnôt v nápoji a samozrejme s obmedzením konzervačných látok.
- Cenová politika spoločnosti si zakladá na potrebách obyvateľstva a k tomu aj prispôsobuje ceny produktov
Kľúčové slová:
marketing
zákazník
dopyt
transakcia
makroprostredie
mikroprostredie
matica rastu a podielu
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.