Marketingová analýza - Abbott Laboratories
«»
Popis:
Abbott Laboratories patrí medzi 10 najvýznamnejších farmaceutických spoločností na svete. Je zameraná na oblasť liečivých prípravkov, výživu a zdravotnícke prostriedky vrátane zariadení pre diagnostiku a liečbu kardiovaskulárnych ochorení. V súčasnej dobe je činnosť firmy vysoko diverzifikovaná a venuje sa výskumu, vývoji, výrobe, distribúcii a marketingu výrobkov, ktoré pokrývajú takmer celé spektrum zdravotnej starostlivosti od prevencie a diagnostiky po liečbu a celkovú starostlivosť o pacientov.
Kľúčové slová:
marketing
abbott
analýza podniku
poslanie podniku
marketingové prostredie
informačný systém
segmentácia trhu
marketingový mix
Obsah:
- Čestné prehlásenie
I. Poslanie podniku
1.1 Základné údaje
1.2 Poslanie podniku
1.3 História
II. Marketingové prostredie
2.1 Mikroprostredie
Interné mikroprostredie
Interné mikroprostredie (Slovensko)
Externé mikroprostredie
2.2 Makroprostredie
III. Marketingový informačný systém (Slovensko)
IV. Segmentácia trhu
V. Marketingový mix
5.1 Produkt
5.2 Cena
5.3 Distribúcia
5.4 Komunikácia
Záver
Použitá literatúra
Zdroje:
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.