Marketingová analýza produktu Filet sendvič od spoločnosti KFC
«»
Prípona
.doc |
Typ
seminárna práca |
Stiahnuté
31 x |
Veľkosť
0,2 MB |
Jazyk
slovenský |
ID projektu
14514 |
Posledná úprava
24.11.2008 |
Zobrazené
2 238 x |
Autor:
- |
Zdieľaj na Facebooku |
Detaily projektu |
Popis:
Kentucky Fried Chicken je sieťou reštauračných zariadení fungujúcou na princípe franchisingu. Poslaním spoločnosti je pohostinská činnosť v oblasti rýchleho občerstvenia, pričom je snaha zachovať rovnaký štandard služieb a ponuky jedál v jednotlivých prevádzkach po celom svete.
Prvá reštaurácia KFC bola založená Haraldom Sandersom v roku 1930 v USA v štáte Kentucky. Od tej doby prešla mnohými zmenami. V roku 1952 uzavrel Sanders prvú zmluvu týkajúcu sa výhradných práv na predaj kureniec, čím sa začala vytvárať sieť reštaurácií pod spoločným názvom. Rok 1964 znamenal pre spoločnosť 600 uzavretých franchisingových zmlúv na území takmer celých spojených štátov, niekoľko prevádzok v Kanade a prevádzku v Anglicku. Spoločnosť bola v roku 1969 oficiálne zapísaná na New York Stock Exchange..
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.