Marketingová analýza
«»
Popis:
Marketingová analýza
Marketingová analýza je potrebná pre vytvorenie správnej marketingovej stratégie. Aby marketingová stratégia pomohla k rozvoju podniku, musia byť v nej rozanalyzované mnohé faktory. Z toho hľadiska je potrebná analýza podniku ako takého, analýza zákazníkov, konkurencie, dodávateľsko - odberateľských vzťahov, vzťahov miestnej verejnosti k rozvoju.
Kľúčové slová:
vnútorná štruktúra
analýza podniku
marketingová analýza
analýza zákazníkov
konkurencia
dodávateľsko-odberateľské vzťahy
manažment spoločnosti
Obsah:
- Marketingová analýza
Analýza podniku - vnútorné prostredie
Silné a slabé stránky
Vnútorná štruktúra
Manažment spoločnosti
Reštauračné služby
Hotelové služby
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.