Marketingova komunikacia CK Talon (vymyslená spoločnosť)
«»
Prípona
.doc |
Typ
seminárna práca |
Stiahnuté
38 x |
Veľkosť
0,1 MB |
Jazyk
slovenský |
ID projektu
21567 |
Posledná úprava
25.03.2009 |
Zobrazené
4 428 x |
Autor:
- |
Zdieľaj na Facebooku |
Detaily projektu |
Popis:
Snahou každého podniku je dosahovať ekonomickú efektívnosť, ktorá je podmienená predajom určitého množstva tovaru. Na dosiahnutie plánovaného objemu predaja podnik využíva rôzne komunikačné prostriedky a rôznu štruktúru komunikačného mixu od reklamy cez podporu predaja, osobný predaj až po public relations.
Kľúčové slová:
marketingová komunikácia
nástroje komunikačného mixu
reklama
propagačný materiál
podpora predaja
public relations
osobný predaj
Zdroje:
- Kotler, P. – Armstrong, G., 1990, Marketing. SPN, Bratislava, ISBN 80-08-02042-3
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.