Marketingová komunikácia
«»
Prípona
.doc |
Typ
seminárna práca |
Stiahnuté
6 x |
Veľkosť
0,2 MB |
Jazyk
slovenský |
ID projektu
25290 |
Posledná úprava
25.06.2009 |
Zobrazené
1 989 x |
Autor:
- |
Zdieľaj na Facebooku |
Detaily projektu |
Popis:
Zaisťuje komunikáciu poskytovateľa služby so zákazníkom a s ostatnými kľúčovými trhmi - zvyšuje významnosť služieb - napomáha zákazníkom lepšie sa orientovať na trhu a hodnotiť celkovú ponuku služieb.
Komunikácia sa chápe ako kontrolovaný, integrovaný program komunikačných metód a prostriedkov určených na prezentovanie firmy a jej výkonov budúcim zákazníkom, ktorý sprostredkuje vlastnosti produktov a ich schopnosť uspokojovať potreby s cieľom podnietiť predaj a tým prispievať k dlhodobému ziskovému výkonu firmy. Predstavuje súbor rôznych metód, ktoré stimulujú uskutočnenie nákupu a ktoré môžu byť orientované na konečných spotrebiteľov, ako i na sprostredkujúce medzičlánky.
Kľúčové slová:
Marketingová komunikácia
marketingové nástroje
marketingový mix
Zdroje:
- Marketing ako stratégie vedúce k úspechu - Philip Kotler
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.