Marketingová komunikačná stratégia - imidž mesta Bardejov
Prípona
.doc |
Typ
seminárna práca |
Stiahnuté
25 x |
Veľkosť
0,2 MB |
Jazyk
slovenský |
ID projektu
5484 |
Posledná úprava
06.10.2017 |
Zobrazené
4 378 x |
Autor:
- |
Zdieľaj na Facebooku |
Detaily projektu |
Popis:
Cieľom seminárnej práce je na základe sociologického prieskumu zistiť rozdiel v chápaní vlastného imidžu mesta verejnosťou. Informácie o vlastnom imidži mesta Bardejov som čerpala zo strategického plánu mesta a pri výbere nástroja komunikácie som vychádzala z teoretických marketingových poznatkov.
1. VLASTNÝ IMIDŽ MESTA BARDEJOV
1.1 Strategický plán rozvoja mesta
Bardejov má v rámci strategického rozvoja mesta vypracovaný od roku 2004 strategický plán, ktorý bol schválený ako "Program hospodárskeho a sociálného rozvoja mesta Bardejov".
Proces strategického plánovania v Bardejove vychádzal z nasledovných základných predpokladov:
• Mesto Bardejov má významnú pozíciu v hierarchii sídiel východného Slovenska a Slovenskej republiky, je atraktívnym mestom s bohatým kultúrnym, historickým a prírodným potenciálom.
• Stav a dynamika miestnej ekonomiky v súčasnosti zaostávajú za možnosťami a ašpiráciami mesta. Tento moment mesto považuje za najväčšiu výzvu pre akékoľvek rozvojové snahy.
• Zmyslom formulovania strategického plánu ekonomicko-sociálneho rozvoja nie je zostavenie „papierového“ dokumentu, ale iniciovanie a realizácia pozitívnych zmien.
• Mesto disponuje dostatkom vnútorného potenciálu, intelektuálnymi i materiálnymi zdrojmi, potrebnými pre formuláciu a realizáciu úspešného rozvojového programu.
Kľúčové slová:
marketing
imidž
cestovný ruch
Bardejov
stratégia
logo
slogan
komunikácia
Obsah:
- Úvod
1. Vlastný imidž mesta bardejov
1.1 Strategický plán rozvoja mesta
1.2 Strategická vízia - bardejov ,,perla šariša“
1.3 Poslanie
1.4 Analýza swot pre cestovný ruch/kúpeľníctvo
1.5 Komunikačná stratégia mesta
2. Marketingová analýza
2.1 Cudzí imidž mesta bardejov
2.1 Vyhodnotenie dotazníka
3. Zlepšenie imidžu mesta bardejov
3.1 Logo a slogan
3.2 Internet ako nástroj zlepšenia komunikácie
Záver
Použitá literatúra
Zdroje:
- Teória marketingu : komunikácia mesta s občanmi.
- Strategický plán mesta Bardejov. Dostupné na internete: https://bardejov.certicon.cz/oblasti_seznam.php
- MARÁKOVÁ, V. - KUČEROVÁ, J. Rozvoj cestovného ruchu v regiónoch 2. Power pointové prezentácie.
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.