Marketingová koncepcia - prvky marketingovej koncepcie
«»
Popis:
V seminárnej práci je opis marketingovej koncepcie ako súčasť základných koncepcí (výrobná, produktová, predajná, marketingová, sociálno-marketingová).
Marketingová koncepia - jej vývoj, podstata a prvky, z ktorých sa skladá, hlavné piliere, rozdiel (kontrast) medzi predajnou a marketingovou koncepciou, členenie dopytu podľa marketingovej koncepcie
Kľúčové slová:
marketing
Marketingová koncepcia
trh
dopyt
podnik
Obsah:
- I. Základné koncepcie
II. Marketingová koncepcia ako súčasť základných koncepcií
III. Vývoj marketingovej koncepcie
IV. Podstata a prvky marketingovej koncepcie
V. Záver
Zdroje:
- TOMEK, G.; VAVROVÁ, V. Marketing manažment . Praha : ČVÚT, 1999. 402 s. ISBN 80-01-01907-7.
- KOTLER, PH.; ARMSTRONG, G. Marketing . Bratislava : SPN, 1992. 385 s. ISBN 80-08-02042-3. Dostupné z www: .
- HORÁKOVÁ, I. Marketing v současné světové praxi. . Praha : Grada a. s., 1992.
- KOTLER, P. Marketing management . Praha : Grada a. s., 1992. 789 s. ISBN 80-7169-600-5. Dostupné z WWW: < http://www.zadania-seminarky.sk/seminarna-praca/podstata-marketingovej-koncepcie-a-jej-zakladne-kategorie/1357 >.
- KOTLER, Ph. Marketing Management. Praha : Victoria Piblishing, 1998. 786 s. ISBN 28-39386-246-3.
- KOTLER, P.; ARMSTRONG, G.: Marketing. 1. vydanie. Bratislava : Slovenské pedagogické nakladateľstvo, 1990.
- KOTLER, P. Marketing management. . Praha : Victoria Publishing., 1992. Dostupné z WWW: < http://www.zadania-seminarky.sk/seminarna-praca/podstata-marketingovej-koncepcie-a-jej-zakladne-kategorie/1357 >.
- BIRNEROVÁ, E.; KRIŽANOVÁ, A. Základy marketingu I.. 1. vydanie. Žilina : EDIS, 2004. 141 s. ISBN 80-8070-154-7.
- HITTMÁR, Š.; STRIŠŠ, J. Marketing a manažment v železničnej doprave. 1. vydanie. Žilina : EDIS, 1998.
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.