Marketingová stratégia konkrétneho hotela
Popis:
Hotel sa nachádza v Oravskom Podzámku , v obci ležiacej v regióne Oravy. Hotel sa nachádza v budove , ktorá bola postavená v roku 1893 . Od svojho počiatku plní svoju pôvodnú funkciu Je to prvý hotel zriadený na území Oravy.Počas svojo fungovania prešiel mnohými zmenami .Menili sa manažéri , menili sa majitelia , menil sa vzhľad hotela . Hotel pôvodne patril Oravskému Komposesorátu - spolku spravujúcemu podstatnú časť majetkov na Orave . Blízky hrad navštevovalo už v tej dobe veľa turistov a bolo prirodzené , že chýbalo miesto, kde by sa môhli turisti ubytovať a oddýchnuť si . Po 2.svetovej vojne prišlo znárodnenie a hotel bol zoštátnený . Majiteľom sa stal štátny podnik Jednota . Počas tohto obdobia , keď neexistovalo súkromné vlastníctvo , prirodzený hospodársky vývoj sa zastavil. Vplyvom iných ako trhových podmienok sa dá len ťažko hovoriť o určitej stratégii a trhovom smerovaní podniku . Až obdobie po roku 1989 zmenilo vlastnícke vyťahy a majiteľom hotela sa v malej privatizácii stala firma Spektrum. Tá prevádzkuje hotel doteraz . Hotel prešiel v minulosti nákladnou rekonštrukciou a je plne pripravený uspokojiť potreby účastníkov cestovného ruchu pri zachovaní etických a ekologických princípov a zvyšovania zisku.
Kľúčové slová:
marketingová stratégia
marketing
hotel
Obsah:
- 1. Charakteristika podniku CR
1.1. Poslanie PCR
1.2 Lokalizácia, prevádzkovateľ, kategória atrieda, kapacita, rozsah a štruktúra poskytovaných služieb, organizačná štruktúra podniku, počet a štruktúra pracovníkov
1.3 Podnikateľské/podnikové ciele, hospodárske výsledky, personálna a finančná politika, marketingové ciele podniku
2. Marketingová analýza
2.1 Analýza podniku-vnútorného prostredia
2.2 Analýza zákazníkov-návštevníci
2.3 Analýza konkurencie
2.4 Analýza dodávateľsko-odberateľských vzťahov
2.5 Analýza miestnej verejnosti
2.6 Analýza marketingového makroprostredia podniku
2.7 Situačná analýza S.W.O.T.
3. Návrh marketingovej koncepcie podniku
3.1 Formulovanie poslania a stanovenie marketingových cieľov
3.2 Segmentácia dopytovej stránky trhu, výber a charakteristika cieľových skupín zákazníkov
3.3 Výber marketingovej stratégie
3.4 Aktivácia nástrojov marketingového mixu podniku
3.4.1 Produktový mix
3.4.2 Distribučná politika
3.4.3 Komunikačná politika a plán propagačných aktivít
3.4.4 Personálna politika
3.4.5 Cenová politika
3.5 Zodpovednosť za realizačné opatrenia, marketingový audit a marketingová kontrola
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.