Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 118
projektov

Marketingová stratégia konkrétneho hotela

«»
Prípona
.doc
Typ
seminárna práca
Stiahnuté
76 x
Veľkosť
3,5 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
39086
Posledná úprava
18.12.2011
Zobrazené
3 416 x
Autor:
ray.fesson
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Hotel sa nachádza v Oravskom Podzámku , v obci ležiacej v regióne Oravy. Hotel sa nachádza v budove , ktorá bola postavená v roku 1893 . Od svojho počiatku plní svoju pôvodnú funkciu Je to prvý hotel zriadený na území Oravy.Počas svojo fungovania prešiel mnohými zmenami .Menili sa manažéri , menili sa majitelia , menil sa vzhľad hotela . Hotel pôvodne patril Oravskému Komposesorátu - spolku spravujúcemu podstatnú časť majetkov na Orave . Blízky hrad navštevovalo už v tej dobe veľa turistov a bolo prirodzené , že chýbalo miesto, kde by sa môhli turisti ubytovať a oddýchnuť si . Po 2.svetovej vojne prišlo znárodnenie a hotel bol zoštátnený . Majiteľom sa stal štátny podnik Jednota . Počas tohto obdobia , keď neexistovalo súkromné vlastníctvo , prirodzený hospodársky vývoj sa zastavil. Vplyvom iných ako trhových podmienok sa dá len ťažko hovoriť o určitej stratégii a trhovom smerovaní podniku . Až obdobie po roku 1989 zmenilo vlastnícke vyťahy a majiteľom hotela sa v malej privatizácii stala firma Spektrum. Tá prevádzkuje hotel doteraz . Hotel prešiel v minulosti nákladnou rekonštrukciou a je plne pripravený uspokojiť potreby účastníkov cestovného ruchu pri zachovaní etických a ekologických princípov a zvyšovania zisku.

Kľúčové slová:

marketingová stratégia

marketing

hotel



Obsah:
  • 1. Charakteristika podniku CR
    1.1. Poslanie PCR
    1.2 Lokalizácia, prevádzkovateľ, kategória atrieda, kapacita, rozsah a štruktúra poskytovaných služieb, organizačná štruktúra podniku, počet a štruktúra pracovníkov
    1.3 Podnikateľské/podnikové ciele, hospodárske výsledky, personálna a finančná politika, marketingové ciele podniku
    2. Marketingová analýza
    2.1 Analýza podniku-vnútorného prostredia
    2.2 Analýza zákazníkov-návštevníci
    2.3 Analýza konkurencie
    2.4 Analýza dodávateľsko-odberateľských vzťahov
    2.5 Analýza miestnej verejnosti
    2.6 Analýza marketingového makroprostredia podniku
    2.7 Situačná analýza S.W.O.T.
    3. Návrh marketingovej koncepcie podniku
    3.1 Formulovanie poslania a stanovenie marketingových cieľov
    3.2 Segmentácia dopytovej stránky trhu, výber a charakteristika cieľových skupín zákazníkov
    3.3 Výber marketingovej stratégie
    3.4 Aktivácia nástrojov marketingového mixu podniku
    3.4.1 Produktový mix
    3.4.2 Distribučná politika
    3.4.3 Komunikačná politika a plán propagačných aktivít
    3.4.4 Personálna politika
    3.4.5 Cenová politika
    3.5 Zodpovednosť za realizačné opatrenia, marketingový audit a marketingová kontrola
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko