Marketingová stratégia poisťovne
«»
Popis:
Marketingová stratégia poisťovne
Charakteristickým rysom úspešnej firmy v konkurenčnom prostredí je vysoká kvalita jej riadenia. Prevedené do prakticky realizovateľnej podoby to znamená osvojiť si a zaviesť spôsob riadenia, založený na riadení výkonnosti od vrcholových manažérov počnúc a „posledným“ zamestnancom končiac. Všetky tieto aspekty vytvárajú identitu spoločnosti - jej kultúru, ktorú spoločnosť uplatňuje tak vo vzťahu k svojim klientom, zamestnancom ako aj finančným konzultantom. Iná cesta nie je, pretože úroveň prístupu našich finančných konzultantov ku svojim klientom vždy odzrkadľuje úroveň spoločnosti ako celku.
Kľúčové slová:
poisťovne
distribúcia
odbyt
marketing
odbyt
public relations
konkurenčná diferenciácia
kvalita služieb
výkonnosť
Schobert
reklama
podpora predaja
poistný trh
Obsah:
- Marketingová stratégia poisťovne
Úvod do marketingu poisťovní a 8P
Marketing v poisťovníctve
Schobert rozlišuje 3 fázy rozvoja poistného trhu
Marketingové činnosti
Tvorba produktov a ceny
Distribúcia a odbyt
Reklama
Podpora predaja
Public relations
Zásady - Gregor V. Linhof
Interný marketing poisťovne
Interaktívny marketing poisťovne
Konkurenčná diferenciácia
Kvalita služieb
Výkonnosť
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.