Marketingová stratégia
Prípona
.doc |
Typ
seminárna práca |
Stiahnuté
25 x |
Veľkosť
0,2 MB |
Jazyk
slovenský |
ID projektu
7988 |
Posledná úprava
02.11.2018 |
Zobrazené
1 139 x |
Autor:
- |
Zdieľaj na Facebooku |
Detaily projektu |
Popis:
Úsek riaditeľa - jeho poslaním je zodpovedať za chod spoločnosti, dozerať na jednotlivé úseky jemu podriadené, rozhodovať v dôležitých otázkach ďalšieho vývoja spoločnosti a podpisovať dôležité kontrakty. Osobitným poslaním je kontakt so zákazníkmi. Do jeho pôsobnosti spadá vybavovanie žiadostí a prípadných sťažností od klientov a zákazníkov.
Obchodno-prevádzkový úsek - do tejto sekcie spadajú štyri strediská ako môžeme vidieť vo vyššie uvedenej schéme. Zástupcovia jednotlivých stredísk vypracovávajú obchodné plány, prípadne plány služieb v závislosti od ich zamerania. Zodpovedajú za prevádzku a obchod, distribúciu výrobkov (Stredisko F&B), spracovávajú zmluvy s dodávateľmi, ...
Prevádzkovo-technický úsek - priama zodpovednosť za technický stav, prevádzku, príjem a vybavovanie dokumentácie týkajúcej sa fungovania podniku po technickej stránke, ...
Kľúčové slová:
Organizačná štruktúra
Charakteristika spoločnosti
Hodnotenie výsledkov
Marketingová stratégia
Obsah:
- I. Základné údaje o podniku -3-
II. Organizačná štruktúra -5-
III. Charakteristika spoločnosti -6-
IV. Poslanie a vízia -8-
V. Marketingová stratégia -9-
VI. Miera formalizácie dokumentov -11-
VII. Využívané zložky marketingového mixu -12-
VIII. Systém hodnotenia spokojnosti a starostlivosti o zákazníka -13-
IX. Marketingová analýza okolia a konkurencie -14-
X. Metódy využívané pri marketingových aktivitách -15-
XI. Hodnotenie výsledkov marketingovej komunikácie -15-
Záver -17-
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.