Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 037   projektov
0 nových

Marketingová štúdia BIT-DAT

«»
Prípona
.docx
Typ
seminárna práca
Stiahnuté
1 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
31022
Posledná úprava
14.04.2010
Zobrazené
693 x
Autor:
wolvi
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Určenie stratégie
Z výsledných súm analýzy SWOT je zrejmé, že prevažujú silné stránky nad slabými v internom prostredí (S>W), ale aj to, že riziká sú väčšie ako príležitosti (T>O).
Z tohto vzorca nám vyplýva ako najvhodnejšia DEFENZÍVNA STRATÉGIA, ktorú presadzuje silný podnik v nepriaznivom prostredí, kde sa snaží blokovať nebezpečenstvo, zastrašiť konkurenciu, prípadne uniknúť do bezpečného prostredia.
Keď výslednú stratégiu budeme aplikovať na firmu BIT-DAT s.r.o., budeme musieť v prvom rade nájsť a zabezpečiť ďalších spoľahlivých dodávateľov ktorí nie sú len sprostredkovateľmi, ale zároveň umožňujú dostať sa bližšie ku zdroju, čím sa znížia nákupné ceny komponentov a počítačových zostáv a periférií.

Kľúčové slová:

swot

swot analýza

marketingová štúdia


O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko