Popis:
Určenie stratégie
Z výsledných súm analýzy SWOT je zrejmé, že prevažujú silné stránky nad slabými v internom prostredí (S>W), ale aj to, že riziká sú väčšie ako príležitosti (T>O).
Z tohto vzorca nám vyplýva ako najvhodnejšia DEFENZÍVNA STRATÉGIA, ktorú presadzuje silný podnik v nepriaznivom prostredí, kde sa snaží blokovať nebezpečenstvo, zastrašiť konkurenciu, prípadne uniknúť do bezpečného prostredia.
Keď výslednú stratégiu budeme aplikovať na firmu BIT-DAT s.r.o., budeme musieť v prvom rade nájsť a zabezpečiť ďalších spoľahlivých dodávateľov ktorí nie sú len sprostredkovateľmi, ale zároveň umožňujú dostať sa bližšie ku zdroju, čím sa znížia nákupné ceny komponentov a počítačových zostáv a periférií.
Kľúčové slová:
swot
swot analýza
marketingová štúdia