Popis:
Prečo je spoločnosť Lístok s.r.o. marketingovo orientovaná?
Odpoveď na otázku prečo by mala moja firma byť aj marketingovo orientovaná nenechala na seba dlho čakať a už pri zakladaní firmy som sa začala zaoberať odpoveďou na túto dôležitú súčasť podnikania a mojich podnikateľských aktivít. Pestré konkurenčné prostredie, v ktorom sa nachádza moja firma núti podnikateľov byť marketingovo orientovaný, obstáť medzi bohatou konkurenciu a vzhľadom k tomu, že ponuka už dávno začala prevyšovať dopyt po firmách orientovaných sa na rovnakú činnosť podnikania ako ja, aj ja som bola nútená prezentovať činnosť mojej firmy ako aj moje podnikateľské aktivity pre širokú verejnosť, a preto že činnosť môjho podnikania - výroba a predaj vizitiek a svadobných oznámení - je taktiež marketingový nástroj a prezentácia osoby, ktorá sa mojim výrobkom prezentuje - musela som sa formou marketingových aktivít dostať do povedomia každého občana, ktorí je mojim potencionálnym zákazníkom.
Svojim zákazníkom firma ponúka pestré produkty a snažíme sa o to aby produkty a naše marketingové aktivity neboli zamerané len na získavanie nových zákazníkov ale nemalé úsilie a podporné marketingové aktivity vynakladáme práve na udržanie si už spokojných a stálych zákazníkov, u ktorých veríme, že sa k nám radi vrátia a ešte spokojnejší odchádzajú s produktom našej firmy a stále sa im snažíme dokazovať, že naša firma je lepšia ako konkurencia, že naše produkty sú najlepšie na trhu. Našim cieľom je, aby bola spoločnosť identifikovaná našim zákazníkom pri každej príležitosti, určite však pri konečnom predaji našich produktov a preto sa snažíme aby boli všetky materiály, informácie, prezentácie, všetky balenia našich výrobkov a marketingové materiály konzistenčné so značkou našej spoločnosti.
Kľúčové slová:
marketingová koncepcia
marketingový manažment
fiktívna firma
strategický plán
analýza
Obsah:
- Marketingová štúdia č. 1
• Tvorba marketingovej koncepcie fiktívnej firmy
Marketingová štúdia č. 2
• Výber filozofií marketingového manažmentu pre fiktívnu firmu
Marketingová štúdia č. 3
• Analýza marketingového prostredia
Marketingová štúdia č. 4
• Návrh strategického plánu fiktívnej firmy