Marketingová teória
«»
Prípona
.doc |
Typ
seminárna práca |
Stiahnuté
6 x |
Veľkosť
0,2 MB |
Jazyk
slovenský |
ID projektu
16536 |
Posledná úprava
20.01.2009 |
Zobrazené
1 160 x |
Autor:
- |
Zdieľaj na Facebooku |
Detaily projektu |
Popis:
Problematika spokojnosti zákazníka sa v marketingovej teórii dlho zanedbávala. Až vplyvom spotrebiteľského hnutia v U.S.A. v 60 – tych rokoch dochádza k jej oživeniu. Stredobodom pozornosti boli vtedy otázky spokojnosti zákazníkov so všeobecným stavom ich zabezpečenia tovarmi a službami v jednotlivých oblastiach ponuky. Posúdenie spokojnosti robili firmy podľa ukazovateľov ako podiel na trhu alebo zisk.
V 70 – tych rokoch sa objavujú prvé návrhy na hodnotenie spokojnosti zákazníkov, pričom dochádza k pokusom nájsť okrem klasických faktorov ako postoj, emócie a pod. v rámci marketingového výskumu aj iné faktory správania sa zákazníkov vysvetlením ich spokojnosti, resp. nespokojnosti.
Kľúčové slová:
spokojnost zakaznika
hodnotenie spokojnosti
Zdroje:
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.