Marketingové analýzy
«»
Popis:
Popis rôznych marketingových analýz...
Situačná analýza
Situačná analýza (situation analyse) je všeobecná metóda skúmania jednotlivých zložiek a vlastností vonkajšieho prostredia (makroprostredie a mikroprostredie), v ktorom firma podniká, prípadne na ňu nejakým spôsobom pôsobí, ovplyvňuje jej činnosť a skúmanie...
Kľúčové slová:
analýza
marketing
Obsah:
- Situačná analýza
Analýza zákazníkov
Analýza preferencií
SWOT analýza
Pozičná mapa
ABC analýza
Skúsenostná krivka
Portfóliové analýzy
Matica BCG (Boston Conculting Group)
Metóda GE
Matica Shell
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.