Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 057   projektov
0 nových

Marketingové plánovanie (Marketingový plán, Štruktúra marketingového plánu...)

«»
Prípona
.doc
Typ
seminárna práca
Stiahnuté
15 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
14127
Posledná úprava
08.06.2022
Zobrazené
3 360 x
Autor:
sibalka
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Marketingové plánovanie

Podstatou marketingového plánovania je uspokojovanie potrieb zákazníkov, budovanie a zdokonaľovanie vzťahov s nimi, ako významného faktora konkurenčnej výhody.

Marketingové plánovanie je súčasťou plánovacieho procesu organizácie. Henri Fayol označil plánovanie za jeden z piatich hlavných prvkov manažmentu. Podľa neho by mali manažéri hľadieť dopredu a predvídať, čo sa stane, aby sa nato mohli pripraviť.

Proces marketingového plánovania zahŕňa:
- realizáciu marketingového výskumu vonku i vo vnútri podniku,
- analýzu silných a slabých stránok podniku a stanovenie predpokladov,
- určenie marketingových cieľov a stanovenie marketingových stratégii,
- definovanie programov a zostavenie rozpočtov,
- preskúmanie výsledkov revidovanie cieľov, strategii a programov.

Každý podnik si vytvára svoj marketingový plán. Marketingový plán by mal obsahovať dve základné časti:
- situačnú analýzu,
- a vlastné marketingové plánovanie.

Každá firma ale si musí uvedomiť, že sa nesmie sústrediť iba na analýzu súčasného stavu a musí svoj plán uviesť aj do praxe.
...

Kľúčové slová:

marketingové plánovanie

marketingový plán

marketing

plán

plánovanie

zákazník

konkurencia

manažment

manažér

rozpočet

podnikanie

podnikateľská činnosť

tržba



Obsah:
  • Marketingové plánovanie
    Marketingový plán
    Štruktúra marketingového plánu

Zdroje:
  • prednášky
  • poznámky
  • odborná literatúra
  • skriptá
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko