Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 118
projektov

Marketingové plánovanie (teória) + Marketingová stratégia Slovnaft, a.s.

«»
Prípona
.doc
Typ
seminárna práca
Stiahnuté
23 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
13495
Posledná úprava
18.01.2021
Zobrazené
1 726 x
Autor:
zuzka127
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Marketingové plánovanie a ostatné činnosti marketingového manažmentu navzájom súvisia. Marketéri plánujú svoje analytické, implementačné a kontrolné činnosti: analýza poskytuje vstupy pre plánovanie, implementáciu a kontrolu, kontrola zabezpečuje spätnú väzbu pre ďalšie plánovanie a implementáciu.

Firma najprv vypracuje rámcové strategické plány, ktoré sa potom pretransformujú do marketingových a iných plánov pre každú divíziu, produkt a značku.

Strategický plán definuje základné poslanie a ciele firmy. V každej podnikateľskej jednotke sa musia pripraviť funkčné plány, vrátane marketingových plánov. Ak do podnikateľskej jednotky patria viaceré produktové rady, značky a trh, tak sa musí plán zostaviť pre každý z nich.

Funkcie marketingového manažmentu:
A. Analýza
B. Plánovanie
C. Implementácia
D. Kontrola
...

Kľúčové slová:

marketing

plánovanie

marketingové plánovanie

manažment

marketingový manažment

produkt

značka

firma

trh

rozpočet

reklama

predaj

marketingový audit

SWOT



Obsah:
  • Úvod
    Funkcie marketingového manažmentu
    Plán produktu alebo značky, by mal obsahovať tieto časti
    Príčiny neúspešnej implementácie
    Proces implementácie
    Usporiadanie marketingového oddelenia
    Marketingový audit
    Marketingová stratégia Slovnaft, a.s.

Zdroje:
  • prednášky
  • poznámky
  • firemné údaje Slovnaft, a.s.
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko