Marketingové plánovanie (teória) + Marketingová stratégia Slovnaft, a.s.
Popis:
Marketingové plánovanie a ostatné činnosti marketingového manažmentu navzájom súvisia. Marketéri plánujú svoje analytické, implementačné a kontrolné činnosti: analýza poskytuje vstupy pre plánovanie, implementáciu a kontrolu, kontrola zabezpečuje spätnú väzbu pre ďalšie plánovanie a implementáciu.
Firma najprv vypracuje rámcové strategické plány, ktoré sa potom pretransformujú do marketingových a iných plánov pre každú divíziu, produkt a značku.
Strategický plán definuje základné poslanie a ciele firmy. V každej podnikateľskej jednotke sa musia pripraviť funkčné plány, vrátane marketingových plánov. Ak do podnikateľskej jednotky patria viaceré produktové rady, značky a trh, tak sa musí plán zostaviť pre každý z nich.
Funkcie marketingového manažmentu:
A. Analýza
B. Plánovanie
C. Implementácia
D. Kontrola
...
Kľúčové slová:
marketing
plánovanie
marketingové plánovanie
manažment
marketingový manažment
produkt
značka
firma
trh
rozpočet
reklama
predaj
marketingový audit
SWOT
Obsah:
- Úvod
Funkcie marketingového manažmentu
Plán produktu alebo značky, by mal obsahovať tieto časti
Príčiny neúspešnej implementácie
Proces implementácie
Usporiadanie marketingového oddelenia
Marketingový audit
Marketingová stratégia Slovnaft, a.s.
Zdroje:
- prednášky
- poznámky
- firemné údaje Slovnaft, a.s.
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.