Marketingové prostredie
«»
Prípona
.doc |
Typ
seminárna práca |
Stiahnuté
14 x |
Veľkosť
0,1 MB |
Jazyk
slovenský |
ID projektu
23110 |
Posledná úprava
30.04.2009 |
Zobrazené
1 189 x |
Autor:
- |
Zdieľaj na Facebooku |
Detaily projektu |
Popis:
Marketingové prostredie sa skladá z nekontrolovateľných faktorov, ktoré obklopujú podnik. Ak chce byť podnik úspešný, musí prispôsobiť svoj marketingový mix trendom a vývoju svojho prostredia.Marketingové prostredie tvoria všetky činitele a vplyvy, ktoré podmieňujú schopnosť efektívnej výmeny s cieľovým trhom.Podnikové marketingové prostredie sa skladá z činiteľov a faktorov, ktoré ovplyvňujú veľa schopností podniku. Dynamické zmeny a neisté marketingové prostredie má veľký vplyv na podnik.
Prostredie sa nemení pomaly a nedá sa prognózovať, často prináša veľké prekvapenia a šoky.
Marketingové prostredie ponúka oboje – príležitosti aj riziko, podnik musí využívať marketingový výskum a marketingový systém informácií, aby pozorne sledoval zmeny v prostredí.
Kľúčové slová:
mikroprostredie
makroprostredie
marketing
Externé mikroprostredie
Marketingoví sprostredkovatelia
Konkurenti
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.