Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 118
projektov

Marketingové stratégie

«»
Prípona
.doc
Typ
seminárna práca
Stiahnuté
8 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
30177
Posledná úprava
23.08.2010
Zobrazené
1 078 x
Autor:
mirka21
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
V najvšeobecnejšom ponímaní je strategické plánovanie vlastne spôsob, akým daná ekonomická jednotka využíva svoje zdroje k úspešnému vstupu svojich výrobkov či služieb na trh. Strategické plánovanie je priamo previazané na marketingové plánovanie, pretože jeho plány využíva práve na vstup svojich výrobkov alebo služieb na trh. Usmerňuje celkové zameranie a snahy organizácie v daných podmienkach spoločnosti a ekonomiky.

Obsah:
  • Marketingové stratégie


    Strategické plánovanie


     


    1.      Marketingové stratégie podľa Ansoffa – rastové stratégie  


    2.      Marketingové stratégie podľa Portera – konkurenčné stratégie


    3.      Marketingové stratégie podľa Kotlera


    4.      Segmentačné stratégie


    5.      Stratégie podľa Papulu



Zdroje:
  • 1. BLAŠKOVÁ, M.: Strategické plánovanie - vývoj a vybrané problémy. Bratislava: Ekonóm, 2005. 144 s. ISBN 80-225-1992-8.
  • 2. KOTLER, P.: Marketing management. Praha: Grada, 1998, 710 s. ISBN 80-7169-600-5.
  • 3. PAYNE, A.: Marketing služieb. Praha: Grada, 1996, 247 s. ISBN 80-7169-276-X.
  • 4. HORÁKOVÁ, H.: Strategický marketing. Praha: Grada, 2003, 204 s. ISBN 80-247-0447-1.
  • 5. Poznámky z predmetu Strategický manažment.
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko