Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 118
projektov

Marketingový audit

«»
Prípona
.doc
Typ
seminárna práca
Stiahnuté
14 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
12445
Posledná úprava
15.07.2020
Zobrazené
1 105 x
Autor:
-
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Seminárna práca o marketigovom audite z knihy Strategický marketing od D. Lesákovej.
Témou mojej práce bol marketingový audit, takže mojou snahou bude vysvetliť pojem marketingový audit, charakterizovať jeho zložky, objasniť proces jeho realizácie a poukázať na jeho význam.
Audit sa spája vo všeobecnosti s finančnou stránkou podniku ako účtovný audit, ale v podnikovej praxi sa stretávame aj s ďalšími typmi auditov a to napr. s auditom kvality, auditom riadenia, personálnym auditom, auditom výroby, finančným auditom alebo forezným auditom. Sú to nezávislé a odborné kontroly určitých podnikových funkcií. Pre podnik sú dôležité z hľadiska jeho uplatnenia v náročných podmienkach konkurenčného prostredia.

Kľúčové slová:

marketing

audit

marketingový audit

audítor

Kotler

Meffert

marktingové prostredie

stratégia

marketingová stratégia

swot

analýza



Obsah:
  • PODSTATA MARKETINGOVÉHO AUDITU
    KOMPONENTY MARKETINGOVÉHO AUDITU
    PROCES MARKETINGOVÉHO AUDITU:
    1. Zostavenie cieľov a sfér
    2. Zhromažďovanie údajov
    3. Príprava a prezentácia správy
    ZHRNUTIE - VÝZNAM MARKETINGOVÉHO AUDITU

Zdroje:
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko