Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 118
projektov

Marketingový informačný systém a marketingový výskum trhu

«»
Prípona
.doc
Typ
seminárna práca
Stiahnuté
18 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
38831
Posledná úprava
28.11.2011
Zobrazené
2 611 x
Autor:
mi.sukenik
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Praktická seminárna práca - Marketingový informačný systém spoločnosti Ryanair. Výsledky tohto a podobných marketingových výskumov viedli k upevňovaniu marketingovej stratégie firmy a tiež ku konštatovaniu, že na európskom trhu je momentálne spoločnosť Ryanair veľmi stabilnou firmou, ktorá sa stále rozvíja. Dobré postavenie tejto firmy je navyše ovplyvnené produktivitou práce jej zamestnancov, snahou ignorovať pozície odborov, výborným geografickým postavením (dôležitou súčasťou príjmov spoločnosti Ryanair sú lety medzi Veľkou Britániou a Írskom k návšteve príbuzných), a v neposlednom rade tiež kvalitným managerským vedením a stratégiou, ktorá sa javí ako udržateľná. 

Kľúčové slová:

marketingový informačný systém

marketing

výskum trhu

Ryanair



Obsah:
  • 1 Marketingový informačný systém
    1.1 Výskum trhu
    2 Profil spoločnosti Ryanair
    2.1 Základné údaje
    2.2 História
    3 Marketingového výskumu v spoločnosti Ryanair
    Zoznam použitej literatúry

Zdroje:
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko