Marketingový informačný systém a marketingový výskum trhu
«»
Popis:
Praktická seminárna práca - Marketingový informačný systém spoločnosti Ryanair. Výsledky tohto a podobných marketingových výskumov viedli k upevňovaniu marketingovej stratégie firmy a tiež ku konštatovaniu, že na európskom trhu je momentálne spoločnosť Ryanair veľmi stabilnou firmou, ktorá sa stále rozvíja. Dobré postavenie tejto firmy je navyše ovplyvnené produktivitou práce jej zamestnancov, snahou ignorovať pozície odborov, výborným geografickým postavením (dôležitou súčasťou príjmov spoločnosti Ryanair sú lety medzi Veľkou Britániou a Írskom k návšteve príbuzných), a v neposlednom rade tiež kvalitným managerským vedením a stratégiou, ktorá sa javí ako udržateľná.
Kľúčové slová:
marketingový informačný systém
marketing
výskum trhu
Ryanair
Obsah:
- 1 Marketingový informačný systém
1.1 Výskum trhu
2 Profil spoločnosti Ryanair
2.1 Základné údaje
2.2 História
3 Marketingového výskumu v spoločnosti Ryanair
Zoznam použitej literatúry
Zdroje:
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.