Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 091   projektov
0 nových

Marketingový informačný systém firmy

«»
Prípona
.doc
Typ
seminárna práca
Stiahnuté
18 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
13358
Posledná úprava
24.11.2020
Zobrazené
820 x
Autor:
-
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Keďže aj v tejto oblasti ide trend a konkurencia stále dopredu, informácie o preferenciách a želaniach zákazníkov, či informácie o konkurencii a jej nových službách sú pre Centrum pohybu Hopi nevyhnutné. Centrum pohybu Hopi potrebuje byť informované predovšetkým o spokojnosti, resp. nespokojnosti zákazníkov, a preto sa už po niekoľkých mesiacoch od otvorenia rozhodlo získať informácie z marketingového výskumu.
Ako prvé pre získanie relevantných informácií je potreba určiť informačné potreby - čo vlastne potrebujeme zistiť. V prípade Centra pohybu Hopi to môže byť napr. priemerný čas strávený zákazníkom v Centre pohybu Hopi, akú cenu je ochotný priemerný zákazník dať za vstup do Centra Hopi, či má sezónnosť vplyv na návštevnosť zariadenia a podobne. Ide o informácie, ktoré skutočne pomôžu k lepšiemu rozhodovaniu a ktoré majú výpovednú hodnotu pre riešenie daného problému. Je zbytočné zisťovať kvantum informácií, ktoré Centrum pohybu Hopi nepotrebuje a navyše pohlcujú čas ich zbieraním a vyhodnocovaním.
Ako druhé je potreba určiť prostriedky získavania informácií. Tie predstavujú: Interné spravodajstvo, Marketingové spravodajstvo a Marketingový výskum.
Interné spravodajstvo spravuje informácie získané od vnútorných zdrojov firmy - manažmentu, personálu o činnosti konkurencie, spokojnosti zákazníka atď. Sú to často krát všeobecné netriedené informácie, ktoré musia byť ešte spracované. Dôležité je, aby tieto informácie boli zbierané a vyhodnocované objektívne. Je to vlastne celá operatívna evidencia centra.
...

Kľúčové slová:

informácia

marketing

marketingový informačný systém

spravodajstvo

marketingové spravodajstvo

výskum

marketingový výskum

plán výskumu

spracovanie správy

distribúcia informácií



Obsah:
  • Získanie relevantných informácií
    Prostriedky získavania informácií
    Marketingové spravodajstvo
    Marketingový výskum
    Definovanie problému výskumu
    Ciele výskumu
    Spracovanie plánu výskumu
    Realizácia plánu výskumu
    Interpretácia a spracovanie správy o získaných poznatkoch
    Distribúcia zistených informácií

Zdroje:
  • Doc.Ing.Viera Cibáková, CSc.
  • Doc.Ing.Gabriela Bartáková,CSc.- Úvod do teórie marketingu
  • PhDr. Zoltán Rózsa
  • Materiály z webových stránok internetu
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko