Marketingový manažment a marketingový plán (aplikácia na spoločnosť BMW Group)
«»
Popis:
V mojej seminárnej práci som si vybrala spoločnosť BMW Group, lebo má výrazné zastúpenie na slovenskom trhu a patrí medzi najväčších výrobcov automobilov s najväčším exportom. Pre túto spoločnosť som sa rozhodla aj preto, lebo značka BMW pre mňa a myslím, že aj pre mnohých ostatných spotrebiteľov znamená spojenie troch výrazov:
1. luxus
2. elegancia
3. pohodlie, komfort
V súčasnosti využívam produkty tejto spoločnosti a som veľmi spokojná s výrobkom a kompletnými službami firmy BMW Group. Poďme sa pozrieť bližšie na odvetvie v ktorom táto firma pôsobí...
Kľúčové slová:
marketing
manažment
marketingový plán
analýza SWOT
BMW Group
Obsah:
- 1. Úvod str. 1
2. Obsah str. 2
3. Jadro
- Zdôvodnenie môjho výberu pre spoločnosť BMW Group str. 3
- Analýza automobilového priemyslu str. 3
- Analýza spoločnosti str. 3,4,5
- História spoločnosti str. 6,7
- Marketingový manažment a marketingové plánovanie str. 8
- Marketingový plán str. 8
• prehľad návrhov plánu str. 9
• súčasná marketingová situácia /údaje o trhu na ktorý sa spoločnosť chce zamerať, údaje o konkurencii, makro prostredie, údaje o produktoch pomocou ktorých si firma presadí vedúce postavenie v automobilovom priemysle/ str. 9,10
• analýza SWOT str. 10,11
• ciele spoločnosti str. 11
• marketingová stratégia – vykonávacie programy – marketingové taktiky str. 11
• komunikácia, komunikačný mix, reklama str. 12
• prehľad plánovaných ziskov a strát – aké zisky firma očakáva str. 13
- Boston Consulting Group str. 13
• rozdelenie produktov podľa matice Boston Consulting Group str. 13
• krátka charakteristika produktov na základe matice str. 14
4. Záver
- Budúcnosť spoločnosti BMW Group str. 15
- Záverečné odporúčania pre spoločnosť /o čo rozšíriť, čo zlepšiť/ str. 15
5. Zoznam použitej literatúry str. 16
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.