Marketingový manažment - Roco Slovakia s.r.o.
Prípona
.pdf |
Typ
seminárna práca |
Stiahnuté
8 x |
Veľkosť
1,2 MB |
Jazyk
slovenský |
ID projektu
5213 |
Posledná úprava
06.09.2017 |
Zobrazené
4 412 x |
Autor:
- |
Zdieľaj na Facebooku |
Detaily projektu |
Popis:
Cieľom tejto seminárnej práce je popísať využívané metódy pri marketingovej analýze zákazníka, konkurencie, trhu firmy a okolia. Jednotlivé zložky marketingových aktivít posudzujeme na základe teoretických znalostí, ktoré porovnáme so skutočnosťou a s využívanými metódami v konkrétnych podmienkach.
Aj keď spoločnosť Roco Slovakia s.r.o. je výrobným podnikom a nemá samostatné marketingové oddelenie, podnik mi poskytol informácie o materskej firme, ktorá samostatné marketingové oddelenie má a ona vypracováva marketingové plány aj pre pobočky, čiže aj pre dcérsku spoločnosť Roco Slovakia s.r.o.
Kľúčové slová:
marketingový manažment
organizačná štruktúra
marketingová analýza
starostlivosť
aktivity firmy
Obsah:
- Úvod -2-
1. Charakteristika spoločnosti roco , spol. s.r.o., banská bystrica -3-
2. Popis systému riadenia marketingových aktivít -5-
2.1 Organizačná štruktúra - roco slovakia s.r.o. -5-
2.2 Začlenenie útvaru marketingu do organizačnej štruktúry -5-
3. Strategické ciele podniku a zameranie marketingovej stratégie podniku -7-
4. Systém výskumu trhu -10-
5. Marketingová analýza -11-
6. Využívané zložky marketingového mixu -14-
7. Odhad trendov v okolí a odvetví firmy -16-
8. Starostlivosť o zákazníka -17-
9. Systém hodnotenia výsledkov marketingových aktivít firmy -18-
Záver -19-
Použitá literatúra -20-
Prílohy -21-
Zdroje:
- KOTLER, P.: Marketing Management. VICTORIA PUBLISHING, Praha, 1992
- Osobné konzultácie s p. Ing. M. Černým, vedúci ekonomického oddelenia Roco Slovakia s.r.o. a s p. Ing. Sunega, vedúca riadenia výroby
- Interné materiály Roco Slovakia s.r.o.
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.