Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 036   projektov
0 nových

Marketingový mix - Conrad Elektronic

«»
Prípona
.doc
Typ
seminárna práca
Stiahnuté
37 x
Veľkosť
0,4 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
5862
Posledná úprava
04.12.2017
Zobrazené
1 714 x
Autor:
-
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
História a súčasnosť
V októbri 1923 sa v Berlíne uskutočnilo prvé rádiové vysielanie. Zrodilo sa nové médium a veľmi rýchlo sa stalo veľmi obľúbeným u mnoho ľudí. Max Conrad bol jedným z tých, ktorého fascinoval na tú dobu veľmi rýchly a prekvapivý technický vývoj. A nielen to - tiež rozpoznal nesmierny význam tohto média. V roku 1923 začal vo svojom Berlínskom obchode v štvrti Neukolln predávať všetko, čo potrebovali pre počúvanie rádia.

1923 - rádio fascinuje ľudstvo
Ale rádiá dvadsiatich rokov neboli vôbec také, ako sú známe dnes. Nadšenci si museli svoje prijímače poskladať z cievok, drátov, kondenzátorov, demodulátorov a slúchadiel, aby sa mohli potešiť niektorým z málo dostupných programov. Veľkou pomocou pre týchto rádioamatérov boli súpravy elektrických obvodov, ktoré predával práve Conrad. Obsahovali všetky súčiastky potrebné ku správnemu zostaveniu prijímača. Aby mohol Conrad ponúkať rádiové súpravy za cenu dostupnú pre všetkých, používal v nich väčšinou súčiastky z vyradených rádií z 1. svetovej vojny.

1936 - doma postavená televízia
Spolu s olympijskými hrami v roku 1936 mala v Nemecku premiéru tiež televízia. Conrad mal opäť súpravy elektrických obvodov, ktoré umožňovali jeho zákazníkom dokázať nemožné.

Kľúčové slová:

dotazník

výrobková politika

cenová politika

marketingový mix

distribučná politika

komunikácia



Obsah:
  • Conrad Elektronic
    Vyhodnotenie dotaznika
    Vyrobková politika
    Cenová politika
    Distribučná politika
    Komunikačná politika
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko