Marketingový mix - firma Figaro
Popis:
Marketingový mix firmy
Marketingový mix firmy je súborom kontrolovateľných marketingových veličín, ktoré spája organizácia do určitého celku, aby vyvolala želanú reakciu na cieľovom trhu. Marketingový mix spoločnosti Figaro zahŕňa kombináciu štyroch premenných:
1. Produktu
2. Ceny
3. Miesta
4. Podpory
1 Produkt
Produktom spoločnosti Figaro sú tabuľková čokoláda, čokoládové bonbóny, čokopiškóty, a čokoládové tyčinky. ktoré firma vyrába a dodáva na domáci i zahraničný trh.
Jadro produktu : Zákazníci pociťujú potrebu kúpi čokolády pre uspokojenie svojich potrieb, želaní a túžob a taktiež pre uspokojenie svojich chuťových a čuchových buniek . Pri kúpe čokolády sa spotrebiteľ rozhoduje impulzívne, na základe momentálnej nálady či pocitu hladu.
Základný produkt: Základným produktom firmy Figaro sú tradične vyrábané čokolády, bonboniéry, tyčinky a čokopiškóty, ktoré firma vyrába od roku 1958.
Rozšírený produkt: Rozšíreným produktom je výroba limitovaných edícií čokolád Figaro. Príkladom je i čokoláda Chuť lásky, ktorá je horkou čokoládou s mliečnou náplňou s príchuťou mandlí a vanilkovým krémom.
Kľúčové slová:
marketingový mix
marketing
produkt
cena
distribučný kanál
marketingová komunikácia
podpora
Obsah:
- Marketingový mix firmy 3
1 Produkt 3
2 Cena 4
3 Charakteristika vybraného distribučného kanálu, ktorým je produkt distribuovaný 5
4 Marketingová komunikácia 6
Použitá literatúra 7
Zdroje:
- CIBÁKOVÁ, V. -BARTÁKOVÁ, G.-RÓZSA, Z.2005. Úvod do teórie marketingu. Bratislava: MERKURY s.r.o.,2005. 164 s. ISBN 80-89143-23-7.
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.